schule Cumartesi, Temmuz 09, 2011

Görev yerimin değişmesi hasebiyle çoğunlukla Korgan maceralarımı aktardığım 'Yolda' yazılarıma son noktayı koyduğumu düşünüyordum. Fakat ömür biter yol bitmez felsefesinden hareketle ve biraz da kendimi aşarak yolları aşındırmaya devam ediyorum. Saat 10:00. An itibariyle Madrid-Barselona karayolunda seyrediyorum (internet bağlantım olmadığı için yazımı sanırım otelde yayınlayacağım gerçi).

Yolda canım sıkıldığı için yazayım birşeyler dedim ama sanırım iyi bir fikir değildi. Sallanan bir otobüste küçücük bir ekrana bakıp yazı yazarsam olacağı budur..! Off araba tuttu !!

Neyse, bırakayım bari çok kötü şeyler olmadan.

Adios amigos.



(* merhaba)

3 yorum:

Erkan Zeynep dedi ki...

Mrb. Birşey soracaktım size. 2010 yılındaki yazınızda gördüm. Zeynep eğmen'i hatırlıyor musunuz?

schule dedi ki...

Ne zamandir bakmiyordum buraya. Mesajininda simdi farkettim. Eveett hatirlamaz miyim Zeynep’i 😄

schule dedi ki...

Ne zamandir bakmiyordum buraya. Mesajininda simdi farkettim. Eveett hatirlamaz miyim Zeynep’i 😄