schule Cumartesi, Kasım 28, 2015

Yeniden merhaba. 

Bu kez üç beş ay değil yaklaşık dört yıllık bir mola vermişim. 
Koskoca dört yılın özetini geçmek biraz zor olacak ama bir yerden de başlamak lazım. Erteleye erteleye bi bu kadar daha uzatmayayım işi. 

4 Ağustos 2011 dönüm noktası oldu hayatımın. 
30 Haziran 2012 de  biz de evliler kervanına katıldık nihayet. 
"Yolda" serisinde sürekli yazdığım İstanbul'da yaşıyorum artık. 
3 okul değiştirdim.
Bir sürü mezun öğrencim oldu. Hatta ilk öğrencilerim üniversite mezunu. Ve meslektaş olduk birkaçıyla. 
Hala çok tatlı öğrencilerim var. Onlar da gidecek yerine başkaları gelecek. Ben hala karekök anlatmaya devam edicem...
 
Mutlu mesut günlerin yerini, 2014 Mayıs'ında daha da  mutlu hatta musmutlu günler aldı. Çünkü kucağıma dünyanın en özel, en güzel varlığını aldım. 
Ali Aydın'ımı ...

Canım oğlum şimdi 18 aylık. 
Onunla ilgili yazılacak daha çookk şey var ama buraya sığdırmak istemedim. 

Oğlum özel bir yazıyı hak ediyor :)

Yazı yönünden çok kısır geçen bu koca zaman aslında çokça şey sığdırdı içine ama nedense elim bir türlü klavyeye gitmedi. 
Şimdi ne oldu da gaza gelip başladım onu da bilmiyorum. 
Ama bir gerçek var ki, içimi buraya dökmeyi özlemişim. 

Hoşgeldim :)



1 yorum:

brkbrbt dedi ki...

Hoşgeldin. Özlettin.