schule Salı, Ağustos 04, 2009

Son iki haftadır yerleşik bir düzenimin olmayışından,haliyle de bilgisayarın başına doğru dürüst oturamamamdan dolayı oldukça gecikmiş bir iletiyle karşınızdayım.




Bir önceki "İstanbul" yazımda kısacık bahsettiğim Sezen'in Harbiye konserinden tadımlık bölümleri ara ara servis edeceğim.

Video ve fotoğraf çekiminin yasak olduğunu hatırlatıp öyle sunuyorum ilk videoyu. Zira arada bir yamacımda beliren görevliden saklayayım derken makine bir o yana bir bu yana sallanıp duruyor ve tehlikenin doruğa çıktığı noktada şarkı orta yerinden kesiliveriyor mecburen.


Ve ilk parça : Fahir Atakoğlu eşiliğinde 'Lal' ...


4 yorum:

sinan dedi ki...

yakalan madınız mı hcm ?

sinan dedi ki...

bu video yu çekerken benim bildiğim konserlerde yasak

schule dedi ki...

biliyorum yasak olduğunu.yazıda da dikkat ettiysen belirttim...
Sezen aşkı bu..yasak masak dinleyemedim

sinan dedi ki...

ettim...
ben yine de uyarayım dedim :)