schule Çarşamba, Ocak 05, 2011

Salı sabahı erkenden çıktım evden, uğrayamadım yanına. O gece program vardı, çok geç geldim Korgan'dan, uyandırmadım. Çarşamba sabahı okula yetişme telaşıyla çıkmadım yanına.
Evden çıktım, 15 dk sonra acı bir telefon sesiyle irkildim, geri döndüm. Solmuş benziyle salonda boylu boyunca uzanmıştı. Babamın "Annecim, bırakma beni!!" diye haykırışlarına, çaresiz çabalarına en ufak tepki vermedi. Gitti...

İlk defa, bu kadar yakınımı, yüzündeki çizgileri bile net hatırladığım birini kaybettim. İlk defa, beni koşulsuz, herşeyden çok seven birini kaybettim.

Ve pişmanım...

Bazen ,"Annecim, çok özledim, bi göreyim seni" diye odasına çağırdığında, "Babanne, okula geç kaldım, hazırlanıyorum" dediğim için;

Onu sımsıkı kucaklayarak sevgimi gösteremediğim için;

Salı gecesi Korgan'dan dönmemi endişeyle ve merakla beklediğini bile bile, uyandırıp "Babanne ben geldim, merak etme." deyip öpmediğim için...

2010 yılını babannemsiz kapattık. 2011 ve tabii sonrası onsuz geçecek.

Bizi , "Yavrumun yavrusu, kuşumun kuşu, kanarya kuşum" diye sevmesi;

İşine gelmediği bir olayı hatırlattığımızda, "Ne zamaaaann? Ben öyle bişey hatırlamıyorum!" diye yan çizmesi;

Ezan okunduğunda, "Az sısıııınn! Eziizz Allah Celle şanüüü" diye herkesi susturması;

"Hemi kızııım, babanneler seviliyo mu, ben babannemi görmedim hiç. " diyerek bizden sevgi cümleleri beklemesi;

Üniversite son sınıfa kadar beni her görüşünde, "Hemi kızım, sen şimdi ne olmak istiyon?" diye sorması;

Fırsat bulduğu her an "Yavrum, bende kemik erime var. Doktor bana 'sen hiç süt içmedin mi, hiç yoğurt yemedin mi ' dedi. Etmeyin yavrum, bol bol süt için" diye telkinde bulunması;

Her misafiri "Hadi canıımm, eyi günlerde buluşuruk" diye uğurlaması

artık olmayacak.

Canım babannem... İyi günlerde buluşamayacağız artık seninle.

Derdin ya hep "Cemal dedenle küstüm, çağırmıyo beni yanına" , inşallah dedemle buluşursunuz orada.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

şuleee ağlattıın yine bizi daha yeni susmuşken :(
çok özliceez güzel babannem senii...
HİLAL

ilkem dedi ki...

Sessiz Gemi
Artık demir almak günü gelmişse zamandan
Meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan.

Hiç yolcusu yokmuş gibi sessizce alır yol;
Sallanmaz o kalkışta ne mendil, ne de bir kol.

Rıhtımda kalanlar bu seyahatten elemli,
Günlerce siyah ufka bakar gözleri nemli,

Biçare gönüller! Ne giden son gemidir bu!
Hicranlı hayatın ne de son matemidir bu.

Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler;
Bilinmez ki giden sevgililer dönmeyecekler.

Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden,
Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden.

Yahya Kemal Beyatlı

şulecim,
senin babaannen cennetin en güzel köşesinden bakacak size...kaybettim diye ardından üzülüp ağladığı bütün sevdikleriyle orada buluşacak ve emin ol ki çok mutlu olacak...ve günün birinde, hepimiz onun yanına gideceğiz, istesek de istemesek de...

kevôk dedi ki...

bol sabırlar diliyorum hepinize..alışmak malesef zor iş..
Nagehan

Adsız dedi ki...

Şule ablam senin yüzünden yeminimi bozdum . ağlamıyacağım diyordum ama ne yapalım bu bir gerçek babaannem öldü ve biz arkasından ağlamak yakışmaz.
Oşuanda mutlu iken bizim mutsuz olmamız yakışmaz ve bende babaannemi üzmicem ağlamıca onu çok özledim . İnşallah mekanı cennet olur.
onu çok özledim ...
ZÜLAL

Adsız dedi ki...

daha bu bloğu takip etmicem. abla mahvettin beni şuan..

Büşra dedi ki...

Şule naptın sen yaa :( Çok özlicez babannemii.Sen bide bayram videolarını izlee o zaman anlarsın ne kadar özlediğinii :(
BÜŞRA

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Zülal'in arkadaşıyım...
Çok üzüldüm başınız sağolsun...
NOT:Çok güzel bir yazı yazmışsın ağladım yani...
SILA

Adsız dedi ki...

:(( allahım mekanını cenet etsin.. onu nur gölerinde yatırsın .. okadar güzel yazmışsınki sule abla aglmaktan gözlerim şişti nerdeyse .. onu okadar güzel anlatın kii .. yıkıldım resmen :(( bende çok agladım :(( tutamadım kendimi cenaze günüü .. allhım sizlere sabır versin emine halanında mekanı cennet olsun ..

ZEYNEP EĞMEN dedi ki...

hocam biliyorum böyle zamanlarda pek birşey söylemek kafi gelmiyor ama bu da hayatın bir parçası öyle değil mi?bize herşeyi siz öğretiyorsunuz.bunu da bilirsiniz.sabır...pişmanlık her kaybedişin arkasındadır unutmayın.bende her zaman babannemden ayrılacağımda acaba bir daha mı öpsem derim.çünkü öpmez de ve allah korusun başına birşey gelirse bende sizin gibi pişmanlık duyarım.tekrar başınız sağolsun.umarım sizin de arkanızdan böyle yazı yazan torunlarnız olur