schule Cumartesi, Haziran 18, 2011

Epeyce uzun bir aradan sonra parmaklarım klavyeyle buluştular nihayet. Buluştular ama 5 dakikadır "delete" tuşuyla cebelleşiyorlar. Zira nereden başlayacağım, nasıl bir giriş yapacağım konusunda bir fikrim yok henüz.

Dile kolay "6 ay" geçmiş son yazımdan bu yana. Neler olmadı ki bu süre zarfında:

Güldüm, ağladım, eğlendim, uyudum, yoruldum, dinlendim. Bol bol okudum, gezdim, tozdum. Karmaşık sayı anlattım, anlamadılar, tekrar anlattım, anlamadılar, kızdım, çaktırmadım, tekrar anlattım, sanırım yine anlamadılar ama çaktırmadılar.
Voleybolu sevdim, maça bile çıktım, smaç karşıladım, alkışlandım.
Alındım, darıldım, şaşırdım hem de çok şaşırdım. Güven duygusunu kaybettim.
Şarkı söylettim. Yalnız olduğum zaman ben de söyledim.
Sürekli üşüdüm, ısınamadım.
Kaza yaptım, korktum.
Dondurma yedim, mumya gördüm, düşeyazdım (bunu cümle içinde hep kullanmak istemiştim), sıcaktan bunaldım.
Sezen dinledim. Plan yaptım, olmadı.
Bowlingde atış şeklimi düzelttim, strike yaptım.
Zayıf verdim, kurtardım, karne dağıttım.
Vedalaştım, ağladım, konuşamadım.

Hamdım, piştim, yandım...


6 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili ablam, bu 6 ayın içinde ben de vardım. peki bu fiillerin hangisi benle alakalı?? insan bi kardeşinden de bahseder. sen düşeyazarken seni tutacak birileri olmalı ;)

schule dedi ki...

Sevgili sedos,
Haklisin bu 6 ay icinde sen de vardin. Demek  beni sasirtacak, etkileyecek birsey yapmamissin ki aklimda kalmamis.  Ama soz bir dahaki yazimda senden bahsetmeye ozellikle dikkat edecegim. Muck

Adsız dedi ki...

Abla kardeş çok iyi anlaşmışsınız :))) peki bu fiiller kimlerle yapıldı mesela kime şarkı söylettiniz ve siz neden eşlik etmediniz yada bu voleybolu nerde oynadınız plaj voleybolumuydu :) biraz detaY olSa süper olmazmıydı

schule dedi ki...

Sayin adsiz,
Fiillerin kiminle nerede nasil yapildiklari onemli ama o kadar detaya sayfa yetmezdi. Ama hatrin icin bir tanesini acikliga kavusturayim : sarkiyi okul korosu olusturup soylettim, sesim igrenc oldugu icin de insan icinde degil de yalniz oldugum zaman soylemeyi tercih ediyorum ;)

Bu arada bir dahaki yorumda "adsiz" yerine isminizi de yazarsaniz hos olur ;)

Saygilarimla

Olmadı Baştan dedi ki...

hahah tamam kendi bilgisayarım da olmadığım için adsız olarak yazdım e malum açık falan kalırsa hoş olmaz :)))
Ayrıca teşekkür ederim söylediklerimi dikkate alıp cevap verdiğin için :)

schule dedi ki...

Aman efenim ne demek