20

schule Pazar, Eylül 27, 2009

En son ne zaman gönderi yapmışım diye baktım az önce: 07.09.2009. Hayrete düştüm ve esefle kınadım kendimi. Ama konu sıkıntısı çektiğimi bahane olarak gösterebilirim sanırım . Ve bir de emektar bilgisayarımı çok sayın gıda mühendisimize hibe edişimi...

Aradan tam 20 gün geçmiş. Binlerce (:P) okuyucumun yazılarımı okuma zevkinden mahrum kaldığı koskoca 20 gün... Koskoca diyorum, çünkü araya bir sürü etkinlik sığmış...


*Sevgili öğrencilerimin ve bir de MEB müfettişinin katılımlarıyla Ortalama Yükseltme ve Sorumluluk Sınavları geride kaldı.

*Ardından 'Başarı İçin El Ele Projesi' kapsamında toplantılar ve raporlar silsilesi düzenlendi.

*Ramazan bitti. Bol ziyaretli ve şekerli bir bayramı da geride bıraktık.

*Babamın biricik köpeği, canilik eğitimini tamamladıktan sonra Korgan Yaylalarından eve kesin dönüş yaptı.

*Oğlusu büyüdü; kedi, köpek, inek vb. hayvanlara kafa tutar oldu.

*Ankara'dan Gamze'm geldi, evde bir bayram havası esti. Çünkü sınavını geçti :)

*2009-2010 eğitim öğretim yılının ilk iki günü öğrencisiz geçti.

*Nurefşan gurbete gitti geldi :P

*Kardeşlerimden sonra ev ıssız kaldı, canımın sıkıntısı bir kat daha arttı.

*İki kez rejim girişiminde bulunuldu. Üçüncüsü yolda...

*Lig TV ye, dolayısıyla da GS ye kavuşuldu.

*Düğüne kıyafet bakma operasyonundan eli boş dönüldü.

*Üç kitap bitirildi:
Uçurtma Avcısı /Khaled Hossaini
Aşk / Elif Şafak
Ramses-Işığın Oğlu /Christian Jacq


*İstanbul'da sel oldu. Bilanço : 31 ölü, 9 kayıp...

*Ankara'da '7.cadde referandumu' yapıldı.

*6 da 6 yapan GS, 7. maçında puan kaybetti.
. . .

Sabah 7:00 de Fatsa-Korgan yolunda olmam için listeyi burda bitirmem gerek sanırım...

Bir daha bu kadar ara vermemek umuduyla ... ;)

2 yorum:

össlemm dedi ki...

Canım benim, Gamze'yi tebrik ettiğimi ilet kendisine çok sevindim valla :) karasızlıklar şimdilik sona erdi :)

schule dedi ki...

:) söylerim.. hatta kendisi okur tebriğini :)