schule Salı, Haziran 09, 2009


Yeni albüm nihayet 16 Haziran'da geliyor. Yürüyorum Düş Bahçelerinde...

"Düş Bahçeleri " albümüyle aynı konseptte adından da anlaşılacağı gibi. Ama bu kez daha dolu. Yanlış hatıramıyorsam 26 şarkıdan oluşuyor albüm.

Ben en çok Kaçak'ı merak ediyorum. Daha önce Ebru Gündeş'in söylediği bu şarkı başta beni pek etkilemediyse de, daha sonra bir konserinde Sezen'den dinleyince vuruldum resmen şarkıya. O kadar farklı, o kadar yumuşak söylemişti ki... Her zaman söylerim: bu kadının sesi bir acayip; kadife gibi yumuşak, kelebeğin kanat çırpışı gibi narin... Tarif etmek o kadar güç ki, ancak bu cümlelerle ifade edebiliyorum. Kulağa komik geliyor -ki arkadaşlarım bunları duyunca bayağı dalga geçmişlerdi- ama öyle :)

Neyse şimdi Sezen'i anlatmaya kalkarsam yazı bitmez. En iyisi 16 Haziran'ı beklemek.

3 yorum:

aamet jr. dedi ki...

Bir CD akustik diğeri elektronik olacakmış. Akustik diğerine beş basar bence. Şimdiden söyleyim.

"Her zaman söylerim: bu kadının sesi bir acayip; kadife gibi yumuşak, kelebeğin kanat çırpışı gibi narin..."

Hahahahaha. Hakkatten komikmiş yalnız

schule dedi ki...

bence de akustik daha iyi olur. elektronik beni germiştir her zaman. ama belki iyi bişey çıkarır.
ayrıca sen tarif et bakalım o sesi, ne kadar az komik olacak görelim :P

aamet jr. dedi ki...

"Öyle bir ses ki tarif dahi edilemez"

deyip hiiç riske girmeden köşeme çekilirim :)